Ararteko
RSS
Contactar
Buscador
Mapa Web
CASTELLANO
A
A
A
Liburuaren aurkibidea
AURKEZPENA
+
I. Kapitulua. Sarrera: helburua, proiektuaren helmena, metodologia
1. Proiektuaren helburua eta helmena
2. Txostenaren edukia eta egitura
3. EAE-n mugikortasun urria duen pertsona taldearen azterketa soziodemografikoa
4. Irisgarritasun katea
5. Azterketaren metodologia
II. Kapitulua. Esparru juridikoa eta kontzeptuala
+
III. Kapitulua. Esparru arautzailea
1. Nazioarteko esparru arautzailea
+
IV. Kapitulua. Trenbide sistema
1. Sarrera, titulartasuna, kudeaketa eta ustiapena
2. ADIF-Renferen trenbide sarea
3. FEVE (Bide estuko trenbideak)
4. ETS / Euskotren Trenbide Sarea
+
V. Kapitulua. Sistema Metropolitarra
1. Sarrera, titulartasuna, kudeaketa eta ustiapena
2. Bilboko metroko irisgarritasunaren diagnostikoa
3. Ibilgailuen irisgarritasuna
4. Ondorioak
+
VI. Kapitulua. Tranbia sistema
1. Sarrera, titulartasuna, kudeaketa eta ustiapena
2. Bilboko eta Gasteizko tranbia lineen irisgarritasun diagnostikoa
3. Ondorioak
+
VII. Kapitulua. Errepidetiko sistema
1. Sarrera, titulartasuna, kudeaketa eta ustiapena
2. Ekipamenduak: terminalak
3. Material mugikorra
4. Ondorioak
5. Taxi zerbitzua: taxi egokituaren egoera EAEn
+
VIII. Kapitulua. Airetiko sistema
1. Sarrera, titulartasuna, kudeaketa eta ustiapena
2. Bilboko aireportua
3. Donostiako aireportua
4. Gasteizko aireportua
5. Ibilgailuen irisgarritasuna
6. Ondorioen laburpena
+
III. ZATIA. KUDEATZAILEEN ETA ERAGILEEN JARDUERA PROGRAMAK
1. Trenbide sistema
2. Sistema metropolitarra
IV. ZATIA. ONDORIOAK ETA GOMENDIOAK
IX. Kapitulua. Ondorioak
X. Kapitulua. Gomendioak
+
I. Eranskina. Laburpen fitxak
ADIF-RENFE
FEVE
ETS-RFV / EuskoTren
Errepidetiko sistema
Airetiko sistema
+
II. Eranskina. Gabezien matrizeak
Trenbide sistema
Errepidetiko sistema
Airetiko sistema
III. Eranskina. Irisgarritasun diagramak
IV. Eranskina. Bibliografia
Txostenen bilatzailea
Sartu hemen zure bilaketa eta sakatu "bilatu" laukitxoa
Bilatu liburu guztietan
Bilatu liburu honetan
Erakundeen aurkibidea
Resultados de la búsqueda
...onomia, Lana eta Lanbide Prestakuntzako arazoei buruzko Ikerketa eta Dokumentazio Zentroa....
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa >
IV. Eranskina. Bibliografia
... doan oinezko ibilbideak ere ez du hankaz ukitzearen bitartez gidatzeko sistemarik....
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > V. Kapitulua. Sistema Metropolitarra >
2. Bilboko metroko irisgarritasunaren diagnostikoa
>
2.1. Kanpoko irisgarritasuna
...a eta material mugikorraren eragilea. [15] EAO: Estatuko Administrazio Orokorra. ...
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > IV. Kapitulua. Trenbide sistema >
1. Sarrera, titulartasuna, kudeaketa eta ustiapena
...ez duen terminalaren eraikinerantz bideratzeko ukimen elementurik –zerrendak–....
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > VIII. Kapitulua. Airetiko sistema >
2. Bilboko aireportua
>
2.1. Kanpoko irisgarritasuna
...;txosten honetako kasuan kasuko kapituluan jorratuko da, errepidetiko sistemaren atalean hain zuzen....
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > VII. Kapitulua. Errepidetiko sistema >
2. Ekipamenduak: terminalak
>
2.2. Donostiako autobus geltokia
... – Tranbia proiektu berriak Barakaldon, Leioan (EHU) eta Deba Garaian....
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa >
III. ZATIA. KUDEATZAILEEN ETA ERAGILEEN JARDUERA PROGRAMAK
>
3. Tranbia sistema
...ekoa da oinezkoentzako kanpoko sarbidea eskasa eta segurtasunik gabekoa dela Donostiako aireportuan....
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa >
II. Eranskina. Gabezien matrizeak
...reportu guneko eraikinaren alboko espaloiak duen zoladura osorik berriztatuko da gutxi barru....
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > VIII. Kapitulua. Airetiko sistema >
4. Gasteizko aireportua
>
4.1. Kanpoko irisgarritasuna
...oen araudiak finkatutako irizpideak betetzen ditu (plaza bat 40 plazako edo zatiki baliokidea)....
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > VIII. Kapitulua. Airetiko sistema >
3. Donostiako aireportua
>
3.1. Kanpoko irisgarritasuna
...n duten sistemak, esertzeko edo altxatzeko maniobra erabat gauzatu beharra saihesten dutelako....
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > IV. Kapitulua. Trenbide sistema >
2. ADIF-Renferen trenbide sarea
>
2.1. A1-Irun-Brinkola linea
...ra egokituz, eta baita geltokietako beste toki batzuk hobetzeko jarduerak gauzatzen ere. ...
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > IV. Kapitulua. Trenbide sistema >
2. ADIF-Renferen trenbide sarea
>
2.7. Ondorioak
...en kokalekuak, irakurketa planoak eta edukien tamainak ez dute informazioa eskuratzea bermatzen....
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > IV. Kapitulua. Trenbide sistema >
2. ADIF-Renferen trenbide sarea
>
2.3. A2 Linea-Bilbo Abando-Muskiz
...;txosten honetako kasuan kasuko kapituluan jorratuko da, errepidetiko sistemaren atalean hain zuzen....
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > VII. Kapitulua. Errepidetiko sistema >
2. Ekipamenduak: terminalak
>
2.3. Vitoria-Gasteizko autobus geltokia
...ko biztanle estalduraren parametroak. Parametro horiek indarrean dagoen araudiak finkaturikoak dira....
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa >
IX. Kapitulua. Ondorioak
>
1. Ondorioak garraio sistemak gorabehera
>
1.4. Errepidetiko sistema
...te panelak gehienetan.– Ez dago Braillen edota goi-erliebean idatzitako informaziorik....
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > IV. Kapitulua. Trenbide sistema >
2. ADIF-Renferen trenbide sarea
>
2.2. A1 Linea-Bilbo Abando-Santurtzi
...tzen garraiobide bat segurtasunez eta funtzionaltasunez erabili ahal izateko. ...
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > I. Kapitulua. Sarrera: helburua, proiektuaren helmena, metodologia >
5. Azterketaren metodologia
>
5.3. Eskuratutako datuen ustiapena
...io estatikotik harago. [20] Geltoki buruaren baliokide den irudia. ...
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > IV. Kapitulua. Trenbide sistema >
2. ADIF-Renferen trenbide sarea
>
2.4. A3 Linea-Bilbo Abando-Urduña
...horiek oso erabilgarriak dira itsuentzat semaforoetan, autobus geralekuetan... ...
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > VII. Kapitulua. Errepidetiko sistema >
2. Ekipamenduak: terminalak
>
2.1. Bilboko autobus geltokia (Termibus)
...rmatzen erabiltzaile guztiak hartara iritsi eta hura irakurri ahal izango dutenik. ...
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > IV. Kapitulua. Trenbide sistema >
3. FEVE (Bide estuko trenbideak)
>
3.1. Bilbo-Balmaseda-Leon aldirikoen eta eskualdekoen korridorea
...ko pertsona bat barrura sartu daitekeenean inolako laguntzarik gabe. ...
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > I. Kapitulua. Sarrera: helburua, proiektuaren helmena, metodologia >
4. Irisgarritasun katea
...nean ekipamendu hauetan ohikoen diren oztopo fisikoak eta komunikaziokoak azalduko dira. ...
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > I. Kapitulua. Sarrera: helburua, proiektuaren helmena, metodologia >
2. Txostenaren edukia eta egitura
...ilera funtzionaltasunaren alorrean (altzariak, leihatilak, autosalmentako makinak...). ...
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > IV. Kapitulua. Trenbide sistema >
4. ETS / Euskotren Trenbide Sarea
>
4.1. Bilbo Atxuri-Donostia Amara eskualde korridorea
...itako berariazko eserleku multzorik ez dago, ezta euskarri iskiatiko osagarririk ere....
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > IV. Kapitulua. Trenbide sistema >
4. ETS / Euskotren Trenbide Sarea
>
4.6. Ondorioen laburpena
...ira, garraio-sistemen arabera antolatuta. Horiek behaketa kanpainaren ondoriozkoak dira. ...
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa >
AURKEZPENA
...e guztientzat irisgarriak eta irakurgarriak izango diren formatuetan ematea. ...
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > IV. Kapitulua. Trenbide sistema >
4. ETS / Euskotren Trenbide Sarea
>
4.2. Lasarte Oria-Hendaia korridorea
...io estatikoko panelak daude, tamaina handiko edukiekin eta kontraste kromatiko adierazgarriarekin....
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > V. Kapitulua. Sistema Metropolitarra >
2. Bilboko metroko irisgarritasunaren diagnostikoa
>
2.2. Barruko irisgarritasuna
...kiko (paretak, mailagainak...). Horrela, ikusmenaren aldetik antzematea erraztea lortu nahi da....
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa >
III. Kapitulua. Esparru arautzailea
>
5. Irisgarritasun baldintzak garraio publikoan
>
5.1. Euskal Autonomia Erkidegoaren eremuan
...n erabiltzaile guztiak hurbiltzea eta hura irakurri ahal izatea. ...
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > IV. Kapitulua. Trenbide sistema >
4. ETS / Euskotren Trenbide Sarea
>
4.3. Deustu-Lezama (Txorierri) korridorea
...ahal izatea. Formatuak ez dira irisgarriak erabiltzaile tipologia guztientzat....
EAE-ko garraio sistema publikoak duen irisgarritasunari buruzko diagnostikoa > IV. Kapitulua. Trenbide sistema >
4. ETS / Euskotren Trenbide Sarea
>
4.4. Bilbo-Bermeo (Urdaibai) korridorea
XHTML 1.0 Strict
Nivel Doble-A de Conformidad con las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 (WCAG 1.0)